The blog of Maria

This blog is about Maria Rose and her life in Spain. She decided to leave Denmark and all her friends, because she wanted to live with her sweet boyfriend Marcelo. Because everybody will miss her very much, she has to write on this blog once a week. That's the deal for leaving DK!

mandag, februar 26, 2007

Aalborg

Så kom jeg sgu alligevel med i den reklamefilm!!! -altså bare som statist, så det blev ikke til de 900 euro, men skægt var det alligevel. Og den var ikke svensk.... Den var dansk og dældulme for Snaps! Ålborg Citron og en en anden, som jeg ikke kunne se hvad hed, da jeg hele tiden sad med ryggen til snapsen og fjæset ind i KAMERARET!!!

Jeg kommer jo ikke selv til at se den, men det gør i! Så kommer i også til at se den flotte, men lidt for store 80'er guld-jakke, der gik til navlen og havde kæmpe store skulderpuder i... Virkelig bare flot. Her sad jeg heldigvis længst væk fra kameraet og man skulle kun kunne se silluetten af den smukke sag.... Bagefter klædte de mig i en antik råhvid sag, der mindede om en blanding mellem en pyjamas og et bedstemor-gardin.. Også rigtig flot..... tilmed havde de sat mit ustyrlige hår i en frisure, der KUN virker i glat hår... mmmh pænt... Det var så her, at jeg sad helt forrest. Skide godt!
Men hele oplevelsen var rigtig god og vi havde det mildt sagt skide skægt. Vi fik ligefrem at vide op til flere gange, at vi altså havde det lidt for sjovt og at vi ikke måtte tale og grine SÅ meget. Men efter at have været i gang over tolv timer, var det heldigvis hele holdet, der havde svært ved at koncentrere sig og holdet grinet væk.
Så det bliver jo spændende at se, hvad det bliver til. I må jo lige sige til, når den kommer, for den må jo være til at finde på nettet til den tid.