The blog of Maria

This blog is about Maria Rose and her life in Spain. She decided to leave Denmark and all her friends, because she wanted to live with her sweet boyfriend Marcelo. Because everybody will miss her very much, she has to write on this blog once a week. That's the deal for leaving DK!

lørdag, maj 26, 2007

Back on track.



Goddaw.........






.... det er så længe siden, at jeg sidst har skrevet, så jeg ved slet ikke, hvor jeg skal begynde.....



Ja vi er jo efterhånden ved at være langt inde i badesæsonen, hvilket jeg flittigt har benyttet mig af. Er blevet SÅ god til at lave bomber!!! Min veninde har pool, så hendes søn og jeg har haft adskillige "bombekonkurrencer".






Derudover er jeg begyndt at tage køretimer, hvilket går knap så godt -"Så fjern dog den fod fra "el puto" kobling/speeder!!!! FJEEERN DEN SÅÅÅÅ!!!", "Tror du, at du er den eneste der er bange? Jeg sidder her og er ved at skide i bukserne af skræk!!!!!"



Men som jeg har forstået det, er det vidst alle kørelærere, der er nogle indebrændte hijos de puta. Mon det er en speciel pædagogisk teknik, de igennem et råbekursus lærer på deres køreskolelærerkursus?? Ved det ikke, men underholdende er det ihvertfald.






Jo for dælen da, jeg var da i barcelona for nogle uger siden, for at besøge min veninde Lou. Det var en højst underholdende tur. På det tidspunkt var det sevillas tur til at blive fejret (De her helgenfester, som jeg før har nævnt) og da sevilla har været centrum for det kendteste flamenco, blev der holdt flamencofester i hele landet. Den hoppede Lou og jeg selvfølgelig også på og rendte i tre dage rundt i følgende outfit:






Ole!!!


I sidste weekend tog marcelo og jeg så til bryllup hos en gammel studie veninde i baskerlandet. SÅ fed en tur.

øøøøhhh, forklaringen til billederne nedenunder må i lige få lidt senere, for efter jeg fik tanken om pandekager med syltetøj på hovedet er jeg bange for at skade computeren med eventuelt mundvand........ ciao ciao


2 Comments:

Blogger Unknown said...

nej, hvor ser du godt ud. Born to be a flamengo danser eller kørerlærer ha ha ha.

5:59 PM  
Anonymous Anonym said...

ha`|du set hvornor er det siden du
srev noget her? oplever du ikke noget du kan dele med o andre? vi vil høre mere om din/ jeres ferie.

2:41 PM  

Send en kommentar

<< Home